Orkar inte

Jag orkar inte mer nu. Har legat i min säng med massiv huvudvärk, feber och ångest i två dagar nu. Tårarna börjar ta slut, men inom mig blir jag allt säkrare.

Det får vara nog nu. Jag orkar inte mer. Jag orkar inte kämpa ensam längre.

This entry was posted in Depression. Bookmark the permalink.

4 Responses to Orkar inte

  1. Kay says:

    Vi som läser är med dig i tanken, du är inte ensam. Lite tid, en solstråle genom fönstret där, ett skratt här, orka lite till. När kroppen mår dåligt blir humöret lägre, låt kroppen läka så blir det lite lättare.

  2. Erika says:

    Hej. Jag vill bara säga att du är en fantastisk människa och att du ska inte ge upp. Vill bara skicka till dig massor med styrka och kramar, fast jag känner inte dig. Jag VET hur du har det då jag har hamnat själv där för tre månader sen. Hoppas att du har något litet röst där inne som få dig att orka vidare.
    Kram Erika

  3. Vill bara säga att jag är glad att du finns!

  4. Cilla says:

    Kämpa på fina du, ge inte upp nu. ❤

Leave a comment