En doft av solsken

Jag lever. Jag vet att några av er undrat, eftersom jag inte skrivit på ett bra tag – men orsaken till det är faktiskt den att jag mår så otroligt bra. Mitt liv har rullat på i de mest fantastiska banor sedan uppbrottet från mitt ex. Att komma till en ny, egen lägenhet, att stå på egna ben och bara behöva rå om mig själv har varit något av det bästa som kunde hända.

Ärligt talat, har den här senaste månaden varit en av de bästa på åratal. Jag mår bra, jobbet går bra, det är otroligt roligt att bara få rå om sig själv och tänka på sig själv och ingen annan. Jag är singel, och en lycklig sådan – en stark, självständig och lycklig singel.

Därför är jag tyst. Just nu är mina mörka horisonter inte ens horisonter – de är som bortblåsta. Jag förstår givetvis att backlashen kommer komma, men fram till dess tänker jag bara njuta av att allt är så bra. Att hela min värld doftar solsken.

This entry was posted in Skrivet. Bookmark the permalink.

5 Responses to En doft av solsken

  1. AndersGus says:

    Kul att höra! Det är bara att rida på vågen så länge det går och när den ebbat ut så vet du att det kommer en till.

  2. pip says:

    hej!
    grattis!
    så kan jag oxå känna ibland,att man mår bättre själv.

  3. Linnéa says:

    Jag tror mig veta att du är en helt fantastisk människa. Och jag beundrar dig något enormt. Jag var en av dem som oroade mig, har tittat in då och då och hoppats på ett livstecken, men det var väl värt väntan – vad härligt att du kan njuta och ha goda stunder. Hoppas att du kan leva på dem ett tag nu, men vet själv hur ohållbar tillvaron kan vara när man måste leva på allt blekare golden moments.. men man ju klarar sig. Du är ett bevis.
    Stort tack för det och många kramar!

  4. Vad skönt! Hoppas att det håller i sig länge! Jag har varit lite orolig, kan jag erkänna.
    Kram

  5. Frk Duktig says:

    Skönt att höra!

    Du ska veta att din blogg (främst den tidigare) har under det här året då jag gått igenom rätt mycket jobbigt, varit en livlina och ett stöd när jag fått tampas med medicinbyten, terapistrul och toppar och dalar.

Leave a comment